hormoner

2010-05-30 |19:11:08
jag älskar programmet 16 and pregnant, på mtv.
Har precis kikat på ett avsnitt,
& jag grät nog 80% av det.
En tjej fick sin dotter,
som föddes 5 veckor för tidigt så därför fick bebisen vara kvar på sjukhuset någon extra vecka.
Pappan till bebisen,som hade varit med & beslutat om att behålla barnet & varit med hela vägen som mammans pojkvän, hälsade inte på bebisen på sjukhuset en endaste gång.
han valde istället att meka med sin bil. med sin bil!
När bebisen till slut fick komma hem, så kom han & hälsade på men drog sen ut med sina kompisar.
Han träffade bebisen mer & mer sällan, & mamman blev så himla ledsen av det.
När bebisen var 10 veckor så var mammans föräldrar barnvakt i några timmar,
medans hon för första gången sen förlossningen träffade sina vänner & såg på en skol-match i typ rugby eller något.
Då får hon ett sms från pappan där det står att hon är världens sämsta mamma som lämnar sitt barn sådär.
Sen skickar han ett till sms, där han skriver att han ångrar allt & vill skriva på papper där han avsäger sig "misstaget", dvs sin egen dotter.
Usch, att se hur elak & självisk pappan var, det gjorde så otroligt ont.
Tårarna sprutade & jag totalbombade D med ledsna & oroliga sms.
Jag antar att man inte alltid tänker på hur lyckligt lottad man är.
Tänk att D vill vara med mig, med mig.
Tänk att han har valt att skaffa familj med mig, & att han älskar mig. Mig!
Det är så galet, att vi snart är en liten familj.
Jag, D & L .
Det slår mig ibland,
att tänk vad lyckligt lottad jag är.
Jag får vara med den jag älskar mest i hela världen,
& snart har vi vårat mirakel här hos oss.
Nej, nu börjar jag böla igen.
Dessa hormoner är verkligen inte att leka med!

Älskade bebis-L, kom ut,
mamma vill pussa på dig & berätta för dig hur mycket hon älskar dig <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!