Mulen dag

2010-05-14 |11:16:17
Yepps, så D & jag tog sovmorgon.
Det gjorde däremot inte L i magen,
nähäärå här gäller det att rocka loss!
Fast bebis är faktiskt mera vild på kvällarna,
då är det riktig fart på L där inne! 
åh vad vi längtar, kan inte veckorna skynda på nu?
just nu är jag inte ett dugg rädd för förlossningen,
jag vill bara ha vår sötnöt här nu, nu, nu <3
Idag blir det en tripp till Bettna,
& därifrån kanske en tur till Lager 157.
Inte för att vi har pengar tille't,
men alltid skoj att åka runt lite så dagarna går undan. 

Fossingarna ser skrämmande stora ut,
så måste nog rota fram ett par större skor snart.
Snart får jag väl dra på mig D's 46or. . 


Hoppas ni får en bra dag där ute!
Tjingeling!
Kommentarer
Postat av: Tova

Hehe, ja jag kan förstå att ni inte kan bärga er! Känns som jag var där själv nyss ;)



Och vad coolt att fötterna vuxit, sådär som man hört att de kan göra på gravida... fast själv har jag 41:or i vanliga fall så jag är glad att inte mina blev större, haha :)

2010-05-14 @ 11:48:42
URL: http://trasslet.se
Postat av: carrå - 18 år och gravid

Jo bebisen gillar ju att rocka loss när man själv vill sova, de kanske förbereder oss på hur det blir när det är ute, hehe :)

2010-05-14 @ 15:01:00
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!