nysig & hallonbladste

2010-05-15 |09:34:44
morrnmorrn på er!
imorse vaknade jag av att jag nös,
inte det vanligaste sättet att vakna.
Natten har annars varit okej,
vaknade ett par ggr av tok-kramp i vaderna & att det drog som sjutton vid ljumskarna.
vetihundan varför, men ont gör det & obehagligt är det!

Nu har jag iallafall masat upp både mig & D (& Tuffe & L i magen),
så nu sitter jag & smuttar på en kopp hallonbladste.
Jag försöker också få D att gå de 40-50 metrarna (?) till lilla coop för att inhandla smör,
som tog helt slut igår & som vi såklart glömde bort att köpa hem.
Jag är jättejättehungrig & tycker att D kan handla smöret nu på en gång,
men han verkar tycka att tv-spel är viktigare. Pah!
. ..  .Ändrade planer, dagens frukost blir pannkaka.
Lite otippat sådär. Men gott! 

Hoppas på finbesök från Ews & Joy idag,
skulle vara himla mys att träffas innan lillbebis ska ut.
Håll tummarna för att de kommer! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!