Planet earth

2010-05-11 |23:10:42
När D fyllde år så fick han hela boxen Planet Earth på blueray av moi,
en present som han senast igår sa var den bästa.
det känns alltid bra att höra, då känner jag mig som en bra girlfriend.

vi har precis kikat på Shallow Seas,
man fick följa knölvalar & massa andra firrar.
Då kom jag på att jag önskar mig en val i födelsedagspresent,
och en pygme-sjöhäst, dom var bara 2 cm & rosa.
Hur söta som helst!
Så,om någon känner sig manad att skaffa dessa två djur till mig,
så skulle jag bli himlans glader.
Snart är det dags för sängen,
bebis rockar runt i magen & det tar på krafterna att få hårda sparkar precis vid revbenen.
men samtidigt är det ju ett tecken på att lillbebis mår bra där inne & det är himla bra det.
Imorgon har vi gått 35 hela veckor, hipphipphurra för oss! <3


Gammal bild från 33+1, blir nya pics imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!