Sovdags!

2010-05-12 |22:31:34
Yes, sen jag skrev sist så har vi hunnit :

- Se på Planet Earth
- Moffat Ben&Jerrys nya smak "Fairly Nuts" , APGOD!!!!
- Druckit andra koppen hallonbladste
- Kikat på ett avsnitt av En annan del av Köping
- Säga hejhej till fru som åkt hemåt Norrpan igen
Klockan är inte alltför mycket,
men jag tror faktiskt det är sovdags nu snart.
Jag känner mig svullen & övertröttmössa,
så lika bra att hoppa(läs:dunsa) ner i sängen. 
Håller tummarna för att bara behöva kissa en gång inatt,
det skulle vara sån otrolig lyx!

Nej, nu borsta tänderna & för ovanlighetens skull kissa lite.
Godnatt alla små apor!

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, visst är Fairly Nuts sjukligt gott?! Klår nästan Half Baked, enligt mig...

2010-05-13 @ 11:25:35
URL: http://trasslet.se
Postat av: carolina

ja, den ben and jerryn är så god! lite söt bara, man blir lätt illamående, haha, jag trycker ju gärna en hel själv också ;)

2010-05-13 @ 17:26:03
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Catrin

Det är otroligt skönt att inte behöva gå upp och kissa en enda gång på natten nu!! :P och inte så jättemånga gånger under dagen heller!! Snart slipper du det också.. ;)

2010-05-13 @ 21:41:42
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!