1 advent!

2010-11-28 |11:28:42
& det betyder att det är fritt fram att tralla/nynna julsånger, pynta lägenheten, baka julgrejer & bara vara allmänt julig.
jag & d har precis bakat färdig en sats pepparkakor (alltså, vi köpte färdig,men vi har gjort jättefina pepparkakor av den).
Nu ska jag & Leo gå till lilla coop & köpa lite knäckformar eftersom jag så snyggt glömde det när jag gick dit för en stund sen.
D är en snäll son som har åkt till sin mamma för att skotta undan lite snö åt dom.

Tomten, jag vill ha en riktig jul,
en sån som man har när man är liten,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!