hipphiphurra

2010-11-25 |09:57:00
för min kära systeryster,
som idag blir hela 24 år.
Ujuj, snart 30! ;)
Leo har varit painintheass inatt,
om man får uttrycka sig så.
jag är om möjligt mer zombie idag än igår.
Nu har han fått i sig lite banangröt (eller ja, det han inte skvätte ut på mig..),
& jag smuttar på en kopp te & ska försöka få i mig två ostmackor.
På något sätt så glömmer jag alltid bort att äta frukost eftersom jag är så inne i att leka/mata/byta på Leo på mornarna, & poff&pannkaka så är klockan lunchdags.

Idag kommer Syster på besök runt 13-tiden,
då ska jag bjussa på chokladbiskvier & te.
& lite paket på det såklart.

Justja, grattis till D's mormor idag också!
Henne åker vi & firar på lördag, alltid lika mysigt med lite släktträff.

Nej,nu börjar grisen bli gnällig,
ska nog bita honom lite i fötterna (högst omtyckt!).

Tjing!



En mätt & glad liten kille
-----------
Vår frukost, lite blandad kompott
-------
Såhär vitt är det hos oss, har ni mer eller mindre? :D
------
Kommentarer
Postat av: Tova

Hehe, tycker också det är svårt att komma ihåg frukosten på morgonen... ganska illa, eftersom det är dagens viktigaste mål och jag alltid mår piss om jag inte ätit ordentligt :P



Åhh han är så söt er pojke, och som de växer våra små.. hihi.

Krams

2010-11-25 @ 11:54:14
URL: http://trasslet.se
Postat av: Mamma/ mormor

Vi har mindre,,,,,Han ar sotast i varlden

2010-11-26 @ 10:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!