kan det bli värre?

2010-11-01 |09:34:22
det är väl ingen hemlighet att det är trögt ekonomiskt när man har fått barn.
speciellt just nu.

för att göra allt ännu värre så dog bilen igår,
det var bara någon minut efter att vi kom av motorvägen.
Tur att vi hade kommit till Nyköping iallafall, så snällaste David kom & bogserade hem oss.

Fy fan, ingen bil & ekonomin är snart körd i botten.

förlåt, kära läsare,
att jag är så nere.
Men jag känner verkligen hur jag står & nosar på en depression.
Jag vet inte hur mycket mer jag klarar av.
Kommentarer
Postat av: Sofi

en av nackdelarna att vara mammaledig...kan du inte ta ut fler dagar? Är du med i facket? då kan du får nersatt avgift när du går hemma. små utgifter ni har se över dem. Storhandla saker när det är extrapriser. Gå med i libero, pampers klubbarna (om du inte redan har gjort det). Det är mina tips till dig. Är skit trist att leva så men what to do ? Lycka till

2010-11-01 @ 11:36:31
URL: http://mssofi.blogspot.com/
Postat av: morfar

Det är säkert inget stort fel. Kanske bara att byta kolen i generatorn. Annars skaffa bättre beg generator på skroten.



C-G

2010-11-01 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!