Inneboende

2010-10-20 |08:37:46
Jag & Älsk somnade runt 1 inatt,
sen ringde hans alarm vid halv 6.
Hu, inte många timmars sömn.

D åkte till gbg & jag gick upp för att vänta på tapet-nissen,
som kom vid kvart över 7.
Jag visade hur vi ville ha det,
sen tog jag lilla grisen i vagnen & traskade all the way till Therese&Dejvid's place.
Så, här sitter jag nu.
Grisen sover & jag borde göra likadant om jag ska orka med den här dagen.

Såklart så dog min telefon på vägen hit,
så jag satte i laddaren men poff&pannkaka-
telefonen vill inte starta ändå.
U n d e r b a r t.
Tapetnissen skulle hålla på imorgon också,
så det är bara att gå upp skittidigt då med.
Men det är värt det, tänk, vi kommer få tapeter!
Som VI har valt!
Kommentarer
Postat av: 19 år och mamma till William

asså göteborg? varför åker han hit? :D du borde hängt med och bott hos oss! :D



Vad har ni valt för tapeter, och e de bara ert rum som skall tapetseras?

2010-10-20 @ 11:15:51
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!