jag vill vinna

2010-10-21 |22:00:46
Just nu ligger vi lite pyrt till hemma,
jag vill däremot inte skriva ut allt på bloggen.
(chockerande va? jag som alltid är super-öppen med allt!)
Men, därför hoppas jag massor & håller tummar,tår & allt som går för att jag ska vinna en tävling hos en av mina absolut favoritbloggare Anouk.



Så, håll tummarna för mig & Leo (det är ju faktiskt grejer till honom) så är ni bussiga.
Dagen har jag spenderat hos Therese & David, igen.
Tapetserar-nissen som röjer hos oss från 07-16 blev inte klar idag heller,
så jag & D(& lilla grisen såklart!) får förmodligen bo inträngda i tv-rummet över helgen också.
Inte så farligt,säger ni?
Mja, men vi har inte en endaste kvadratmeter att röra oss på nu när alla möbler från Leos sovrum + vårat sovrum står där. Jag bokstavligen klättrar i soffan när jag ska ut i hallen för att tex. gå på toaletten.
Det är just såna här tillfällen som jag är superduperglad över att vi inte bor i en etta.

Nej, nu ska jag snart ta min underbara sambo & son ,
hoppa in i bilen & åka hem till den smutsiga & numera trånga lägenheten.

Vi har tur som har Therese & David, som bjussar oss på mat två dagar i rad eftersom köket också är fullt med grejer. (Det känns lite skumt att gå till köket för att hämta
Ni är bäst!
Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Åh vad smickrad jag blir! :D Men tänkte bara säga att du måste nog lägga upp bilden också om din medverkan ska gillas... Får ju försöka hålla samma regler för alla=/



Den behöver absolut inte alls vara lika stor som hos mig, men en liten iaf:) hihi



Vilken härlig blogg du har btw! Älskar dina bilder i headern!:D

2010-10-21 @ 22:07:07
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Sofi

Följer din blogg (hittade dem på FL) är kass att kommentera men hoppas det ordnar sig med det du inte vill skriva. Super söt kille du har föresten (den lilla menar jag då) min är född på samma dag som honom.

2010-10-22 @ 13:22:38
URL: http://mssofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!