som plåster på såren

2010-10-24 |12:23:14
Här kommer ett underbart bildregn från min mobil ,
det tog bara någon vecka eller två..
En liten gris äter på sin mjukisbok medans jag mamma-jympar.
---------
närbild på en liten gris som har rivit sig i ansiktet.
-----
Mammas lilla nakenfis
----
Två sovande grisar
----
Pappagrisen
---
badpojken!
---
Jag & Leo kikar på Harry Potter hemma hos Therese&Dejvid.
---
En däckad liten kille
------
Någon har tandkött som kliar, då är det himla skönt att tugga lite.
---
Sådan far, sådan son. Dom sover likadant .
-------
En buskille som leker med pappa D.
----
Sedärja, det var iallafall lite bilder.
Mestadels på vår lilla älsklingskille.
Inte så konstigt kanske,det är ju honom allting handlar om.
Vår fina,helt underbara son.
Mamma & Pappa älskar dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!