äntligen tillbaka!

2010-09-09 |13:30:34
& tusen tack till er som har stannat kvar hos mig & Leo ändå,
trots, lets face it - skitkass uppdatering!
Applåder & massa ostbågar till er.

Men tyvärr är inte allt tipptopp,
jag hade tänkt bjussa på en massa härliga & framför allt roliga filmer/bilder på Leo.
Men nehejdå, min mobil har återigen dött.
jag älskar verkligen att jag alltid har sån tur med mobiler,
det blir alltig ett oväntat fel på dom.
Jag har inte ens haft den i en månad & den är redan kaputt.
det blir att skicka tillbaka den & hoppas på en ny/lagning.

, därför har jag bara EN bild att bjussa på.
Men den är rykande färsk, bara 10 minuter gammal.

Såhär söt är Leo just nu,
kan ni tänka er att han blev 12 veckor igår?!
Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

härligt att du är tillbaka :)

2010-09-09 @ 16:02:55
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!