dagens bilder

2010-09-29 |17:34:54
Leo ser på tv när han käkar, precis som vi brukar göra..
---------
Pappa D & Leo har lektstund!
-------
En busig liten gris i mamma & pappas säng, sötunge!
-----------
Dagen har bestått av städning & en otroligt svullen fot.
Jag ramlade i trapphuset igår & klämde/slog till foten på vagnen, när jag släpade den upp för att vidriga trappor.
Det enda jag kunde tänka på den sekunden var att det var sån otrolig tur att jag inte höll i Leo,
usch & fy om jag hade det & något hade hänt honom. Usch, hemska tanke!
Så, det resulterade i en, vad vi tror, stukad fot som är svullen & dunkar.
trots den dumma foten, så har jag städat lägenheten idag.
Och herrejösses, vad det behövdes!
Varje gång jag städar så tänker jag att "ujuj,såhär länge får det inte dröja igen!" men på något skumt sätt så dröjer det nästan ännu längre till nästa gång & något säger mig att jag inte är ensam om det. Eller vad säger ni, hur ofta städar ni hemma? riktigt ordentligt?
Kommentarer
Postat av: N I N A

Haha jag är precis likadan! Men Mikael är duktig på att hålla iordning så jag får lite hjälp på traven ;)

2010-09-29 @ 21:31:32
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Vi städar ordentligt (dammsuger, skurar, dammar osv) en gång i veckan. Sedan dammsuger jag kanske 2-3 gånger. Förstår inte vart ifrån all skit kommer?! :P

Det blir skitigt på golvet på en gång. Sedan måste vi dra in vagnen i lägenheten för det finns ingen plats i trapphuset att ha den, så det bidrar ju en hel del till att det blir skitigt inne.

2010-09-30 @ 20:04:20
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!