gårdagen

2010-09-25 |10:50:45
Pappa D kirrar med bilen & Leo hjälper till
-----
Finaste lilla killen!
-----
Jag vände mig om & rätt som det var så pekade en sovande Leo finger!
-----
Sen tog Leo en tupplur inne i farmors kökssoffa också, sömntutan
------
Pappa D blev en riktig skitgris när han fixade med bilen,
som det ändå saknades en grej på (en bromsnågonting som var skitrostig,så nu måste vi lägga ut ytterligare ett par tusen, inte skoj!)..
-------
Alltså, vår kära bil står fortfarande ute i Bettnish & väntar på att vi ska fixa nya bromstjohejer, stackars oss.
men that's life, hade inte D sett att dom där bromstjohejerna var näst intill trasiga så hade vi märkt det en annan gång, så det är ändå en nödvändig kostnad.
Men ändå, hu & fy sjutton för att punga ut massa pengar på en BIL.
Hade mycket hellre köpt lite kläder till Leo eller något sånt skoj.

nej nu ska jag kika in min deg, bakar ju för fullt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!