Leos nya pyjamas

2010-09-09 |18:29:26
ja, jag är medveten om att klockan är 18.18 & att det är alldeles för tidigt att ta på sig pyjamas om man heter Leo & brukar somna runt 21-22.
MEN, nu tyckte mamma märy att det var myskväll & därför fick lilla grisen ha pyjamas på sig redan nu.
Ibland måste man lyxa till det, helt enkelt.

Den här ursöta pyjamasen har grisen fått av sin finaste & bästaste mormor,
som är himlans duktig på att skämma bort sitt barnbarn.

ser ni förresten hur sjukt mycket hår Leo har tappat?
Det roliga är att jag inte har "hittat" det någonstans,
undrar om han äter upp det?
Leo & Pappa D myser i soffan.
Eller, D spelar (högst ovanligt!) & Leo jollrar för sig själv/käkar upp sina händer.

Jag & Leo har varit på besök hos LinneaBe & Lewisen en sväng på eftermiddagen,
alltid lika mysigt med massa bebisar (Pagen & Billy var också där)
Det blir skratt, gråt, käk, kräks & kiss.
And we like it!

Ikväll blir det hemmagjord pizza till middag, med vitlöks-salami & champinjoner. 
Det blir halv åtta hos mig & idol- mys framför tv'n, med mina finaste killar.
(& Tuffe, som är en brud).

Nu ska jag gosa med en småarg liten gris.

godkväll!
Kommentarer
Postat av: Mormor /Mamma Tina

Det är jag som har fått världens gulligaste plutt till barnbarn, saknar honom massvis efter att fått gosa med han i 3 dagar, massor med pussar till er.

2010-09-09 @ 18:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!