soff-hjälp

2010-09-19 |19:58:49
Nu sitter jag vid fru&dejvids dator & surfar runt lite,
medans de andra fixar & donar med fru&dejvids nya soffa.
Det blir himla fint må jag säga!
(japp,jag är en überlatmask som inte hjälper till)
AAATJO!
Usch,den här ...ATJOOO.. jädra förkylningen verkar aldrig vilja försvinna.
Snoret rinner, jag nyser hela tiden & halsen ömmar.
Det bästa med det är att man får äta hur mycket glass man vill, mums!
Nej, nu babblar Leo med mig så det är bäst att svara.
Tjingeling!
Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag måste bara säga att du verkar vara en helt underbar mamma, och sambo! Jag och min pojkvän skulle också ha ett barn men det blev en abort.. vilket jag ångrar. Jag har läst din blogg ända sen lilla Leo kom, jag måste säga att han är otroligt söt.! Jag ser upp till dig och måste säga att du inspirerar mig verkligen nu för att bli en mamma. Tack.!

2010-09-19 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!