Varm i magen

2010-09-19 |20:20:51
Åh, vad glad man kan bli av lite bokstäver som är sammansatta till ord & meningar.
En tjej vid namn "Sandra" kommenterade just en helt underbar kommentar.
Tusen tack, Sandra! 
Din kommentar gjorde mig varm i magen & jätteglad, massor med kramar till dig!
(Tror Leo också blev glad, för han dreglar massor just nu..)
Det är just såna härliga kommentarer som gör att jag fortsätter blogga,
för ärligt talat (&jag är ju himla ärligt här i bloggen) så har jag funtat ett par ggr på att sluta.
Tiden finns inte riktigt ibland, & inte orken heller för den delen.
Men just nu, wie, vad happyhappy jag blev!


Bara så ni vet, jag & Leo gillar er alla skarpt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!