bilder

2011-04-19 |20:03:57


En gullunge som busar & sen ska vila en stund.
------

Leo & Billy, snyggaste små boysen!
-------

Billy är ute på promenad med sin fina mamsing Pagen
--------

Leo läser en av sin mammas tidningar..
-------

Matdags i vagnen!
-----


Ett litet kvällsbad innan det är dags att hoppa i säng,
det är alltid lika uppskattat!
----

Modegurun is in da house ;)
-----

En härlig full-i-en-kastrull-bild på mig & Kikan
---------

...Sen spårade det ur lite ?
------

häromdagen gnällde leo när han satt i sin stol,
så jag kollade hur sjutton han hade lagt benen..Ja, kanske inte så konstigt att han gnällde?
--------

Mamma Märy fixade Leos ben & vips- en superglad kille igen!
------
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!