kalajs

2011-04-30 |07:49:38
igår var D's pappa + familj här & firade födelsedagsbarnet.
(konstigt nog fick Leo också en liten present, han tackar & bockar!)
Vi grillade & åt min egna tårta, som jag faktiskt blev himla nöjd med.
En hederlig tårtbotten med 2 olika fyllningar; chokladmousse & vaniljkräm. Över hela tårtan hade jag en hallongrädde. Det blev himla bra mix med smaker & jaa, jag är nöjd.

just nu sitter jag & leo i köket, vi har precis ätit frukost & Leo spelar lite på läpparna för sin mamsing.
Leo har smsat kära tant therese att han vill leka idag, det är ju superfint väder (redan 9,4 grader nu!),
så inte kan man sitta inne minsann!
haha, ojoj vad han spelar på läpparna, helt koncentrerad också. Sötungen!

Nu ska jag & grisen kika på det Bigbrother-avsnittet vi missade igår kväll.

Senare kommer D's mamma + familj, & min mamma & syster förbi & kalasar idag igen.
Idag bjuder jag på en hederlig fryst cheesecake, den ser himla god ut så vi får hoppas på det.


Vad gör ni på valborg?


(En buskille förra helgen när vi var på kalas)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!