storhandling

2011-04-22 |06:15:50
igår när jag kom hem fick jag veta att D inte behövde jobba,
vilket i stort sett betydde att jag inte hade behövt skynda mig hemåt från jobbet.
Well well, inte mycket att göra åt.

Vid fem åkte jag på hemligt uppdrag,
efter det tog jag, d & Leo bilen & styrde den emot ICA.
Vi och ungefär en miljon människor till, det var skapligt trångt där inne.
Hur som, vi kom hem med GALET mycket mat & grejer,
men så var det ju år & dagar sen vi storhandlade också.
Vi köpte med oss en grillad kyckling, en baguette & sen gjorde vi egen vitlökssås som vi åt till middag vid 21-tiden.
Efter middagen försökte jag kika på bb, men ögonen var alldeles för tunga & det blev marsh i säng!

Nu sitter jag, som vanligt, på jobbet & häckar.
Jag tog mig en liten macka & en kopp choklad, det är ju faktiskt påsk.
Efter jobbet idag blir det att fixa lite & sen åka med systeryster (& leo såklart) till mkp (D kommer när han är färdig-jobbad) , där mamsen & papsen bjussar på kroppkakor i sann småland/blekinge-anda!
Stora delar av släkten kommer & det ska bli jättemysigt att träffa alla igen, nu var det alltför längesen.
Har en känsla av att lilla grisen kommer ta all uppmärksamhet, han har en förmåga att göra det. Gullegris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!