22 år

2011-08-12 |08:39:33
Hejsanhoppsan,
idag blir jag hela 22 år.
Tänk att för 22 år sen hade min mamma värkar som höll i hela dagen & gjorde att hon missade en fest som hon sett fram emot jättelänge. Hon missade festen & födde barn istället, mig närmare bestämt!
Och vilken tur att hon gjorde det, tack mamma!
Jag älskar dig! (& pappa som var med lite på ett hörn)
Dagen bjuder på tvättning i mängder, samt att vi ska kika på dagis ute på Arnö (Jaa, Ewe jag vet att det heter förskola).  Annars inget speciellt, tror jag.
Kommentarer
Postat av: HANNA

du har väl inte missat denna grymma tävlingen?

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-smycke.html

2011-08-12 @ 09:20:00
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Hej gullet , det var ok att missa festen, jag fick en av två världens bästa barn istället.

Mamma älkar dig, puss&kram

2011-08-12 @ 18:09:18
Postat av: Linda

Joho du träffade ju mig, Billy, lina och Elvin också :) grattis igen , hoppas du får en trevlig kväll <3

2011-08-12 @ 20:28:53
URL: http://lindamedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!