Dagen

2011-12-09 |10:51:14

Vi har sett livs levande kobror, såna svarta med en vit ring i nacken. Sjukt läskigt & vidrigt, mamma & jag svor på att ALDRIG göra om det! Huu!
Vi tittade på elefanter, Leo blev lite smårädd men var nog ändå rätt fascinerad av dom (fast mest av ormarna!).
Sen började det spöregna! Och då snackar vi inget litet dugg, utan det forsade ner på oss så vi tog skydd i bilen. Vidare emot hua hin floating market, men vi gick bara ett snabbt varv pga regnet, sen bestämde vi oss för att åka vidare till ett shoppingcentrum där vi åt på pizza company & sen strosade runt.
Jag & D inhandlade en såndär snygg "våtdräkt" till Leo, som han kan ha imorgon när vi äntligen ska till stranden. Jag hittade även två fina klänningar & både jag & d köpte varsitt par med flipflops.

Nu är vi hemma en stund & laddar batterierna, dvs äta en liten chokladbit & Leo tar sig en välbehövlig em-lur (han sov 45min i vagnen på shoppingturen men han var en tröttmössa ändå).

Här kommer några bilder från dagarna som passerat, den sista är från alldeles nyss - en bild på en övertrött & därmed sjukt grinig Leo som ska sova <3

Kommentarer
Postat av: N I N A

Tråkigt med dåligt väder men det spricker nog upp snart :) Åh vilken going! Så söt på sista bilden vid poolen.

2011-12-09 @ 12:18:37
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!