Utflykt

2011-12-09 |03:53:30
Andra dagen med mulet väder, så vi passar på att göra lite utflykter idag.
Det blir rida elefanter, kika på en jätte-munkstaty & ev. kika på krokodiler samt ett tempel.
Ikväll ska jag & D bjussa momo&moffa (Leo säger så till dom hela tiden, haha sötungen!) på restaurang,
det är på tiden att vi bjussar dom lite nu när dom är så generösa emot oss.
(Jag har världens bästa föräldrar, punkt slut.)

Leo har idag en otroligt snygg outfit, fotbollskläder som det står "Ibrahimovic" på ryggen på.
Man kan ju bara gissa vem som har köpt den till honom. .
(Hrm, moffa, hrm!) Jättefin iallafall, & Leo ser ut som en liten mini-fotbollsspelare i den.

Nej, nu ska vi åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!