dag 3!

2011-01-21 |11:01:29
Idag är det tredje dagen med Nutrilett.
Jag smygvägde mig igår & hade gått ner 6 hekto, inte alltför mycket men det är ju alltid något.
D däremot, vägde sig nu på morgonen (med kläder!) & hade gått ner hela nästan 3 kilo!
men så har han otroligt lätt att gå ner i vikt, raka motsatsen till mig..
Jag ger inte upp, jag ska ner!

idag åker vi till D's far + familj & är där över helgen,
ska bli skönt att komma bort lite faktiskt.



Justja, ni kikar väl in på mina auktioner med kläder som Leo har vuxit ur?
En del hann tyvärr aldrig bli använda.
TITTA HÄR & BUDA GÄRNA!

Kommentarer
Postat av: Mamma/ mormor

Jag tror pa dig, du kommer att klara det

puss & kram

2011-01-21 @ 13:58:23
Postat av: Ewson

Du fixar det! Du och jag med olika sätt, ni kör vi hårt! Jag kan komma in och träna med dig nån dag i veckan? När jag är ledig och inte sjuk? :D

2011-01-22 @ 12:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!