Leo, 7 månader!

2011-01-16 |11:52:17
Idag är det den 16e januari & poff&pannkaka, så blir Leo 7 månader idag!
Kan ni förstå det? 7 månader!
det var ju alldeles nyss jag var så bitter för att L i magen inte ville komma ut,
& nu är han här precis framför mig & försöker ställa sig upp.

De senaste två veckorna har Leo utvecklats så extremt mycket.
Han har lärt sig krypa ordentligt & han försöker ställa sig upp med hjälp av ett bord, ett ben, mm.
Änsålänge kommer han "bara" upp på knä, men han kämpar på så snart är han nog uppe på benen.
Jag & D blir så stolta över vår lilla kille, som lär sig nya saker varje dag.
Han blir mer & mer en riktig person, med en personlighet & egna tankar & åsikter.
Vi vet vad han gillar & inte gillar, det är en liten människa nu.
Som ett trollslag blev Leo en människa från en bebis.

Mamma & Pappa älskar dig mer än allt, sötunge!
-----------------
En av de sista magbilderna, 1 vecka innan Leo föddes <3
---------
Leos nya sovsätt, otroligt charmigt !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!