tillbaka !

2011-01-03 |10:29:32
& nu har D förbjudit mig att gå ut på alla sidor som inte har med bloggar & facebook att göra,
så det är bäst jag lyder.
Sen att D undrade om jag hade varit ute på massa snusksidor, det är ju en annan sak.
Haha, nejhörrni, det är verkligen inte min grej det där. Hu!

Tyvärr har jag inga bilder att lägga in,
eller jo jag har massor med bilder på mobilen,
men dessvärre är sladden i sovrummet där D & Leo ligger & sover just nu.
Så, det får bli senare helt enkelt.


Hur som, så är jag himla glad att ha fått tillbaka min fina vän.
(Datorn alltså, vad trodde ni?)
Jag har precis kikat runt på mina favorit-bloggar,
& smuttat på en god kopp te till det.


Natten har varit sådär,
Leo somnade för natten runt 21.30,
sov till 03 & sen gallskrik i 10 min (jag försökte mig på 5-minutersmetoden igen utan framgång..),
sen fick han ersättning & sen har han sovit mellan oss sen dess. 
Han har sovit ganska oroligt & gnällt lite, men det gick bra ändå.
Nu ligger han & Pappa D som sagt & sover,
så nu passar det minsann att sova. Hah!
Bara för att jag inte kunde sova längre, så kunde han det.
Well, livets ironi antar jag?

Idag får jag finbesök av en barndomskompis & han mamma,
som jag träffar alltför sällan. 
Det ska bli jättekul & speciellt för Leo,
som inte har träffat dom sen i somras någon gång.
Ska ta en sväng med dammsugaren innan dom kommer runt 12-13,
så dom inte får en chock av alla dammråttor som ligger & latar sig.

Igår kunde mamma för första gången få se Leo när vi skypade,
eftersom D's Iphone har fått något som gör att man kan ha videokonversation visa skypen.
hur bra som helst, mamma var överlycklig när hon fick se lilla grisen åla sig över golvet & flina emot telefonen.
Det värmde så mycket i mitt hjärta av att höra hur glad mamma blev, bästaste mamma!
Ska ta & ringa dom sen när jag kan låna D's telefon, så även min pappa får se på lillgrisen.

Nej, nu ska jag smutta färdigt på min kopp te & börja småplocka här hemma.

Ha en underbar måndag, alla ni där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!