Uppe med tuppen

2011-06-10 |07:57:18
... eller var det kanske tvätten?

Jag gick upp vid 6-tiden idag, sov väldigt dåligt & tänkte bara på vårat enorma tvättberg som jag nu har börjat ta tag i. Det blir nog att dela upp tvättandet på två tvättider.
just nu äter jag & Leo frukost, rostmacka med yoggi för hans del & rostmacka med kokt ägg för min del.
Mums, säger vi!

Idag tar Nyköping studenten, hipphipphurra för dom!
Det verkar som om de får strålande väder, det är redan 23,8 grader här!

Sen går jag & Leo in mot stan & möter upp Pagen som ska barnvakta idag med, tack snälla du!
runt 13-tiden hoppar jag på bussen mot jobbet & det är där jag spenderar min fredagskväll.
Otroligt kul om ni frågar mig, & det gör ni ju.

Nej, nu ska jag hindra lillgrisen från att hoppa ur sin stol, trots att han har "bälte".

Kommentarer
Postat av: Linda

Inga problem :)

2011-06-10 @ 19:21:28
URL: http://lindamedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!