Hobby?

2011-03-28 |11:18:41
D frågade mig precis en sak.
"Vad gillar du att göra? Vad har du för hobby?"
Jag funderade en stund & sa sen något i stil med;
"Leo? Han är den jag alltid tänker på & vill göra saker med"
D tittar konstigt på mig & säger till slut ;
"Men, du måste ju ha något som bara DU gillar. Som inte har med Leo att göra?"

Jag funderar fortfarande, vad har jag som hobby?
Tankarna snurrar fram & tillbaka.
Shopping? Fika? Inredning?
Varje gång tankarna kommer till de sakerna så känner jag mig lika ytlig som en svensk hollywood-fru.
Det vill jag ju inte vara.
Så, nu letar jag hobbies på nätet.
Om någon har något förslag, så fram med det!
Tanken att göra egna smycken har ploppat upp,
men kan inte ett jota om det. 
Någon som vet något om hur man går till väga för att börja?
Kommentarer
Postat av: N I N A

cocobycatrin.blogg.se gör egna smycken, fråga henna, hon vet nu :)

2011-03-28 @ 14:23:19
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Saltis

Intressant... Jag har fått samma fråga av Johan och det tog mig säkert 2 år innan jag hade ett bra svar på frågan. Mitt svar blev RESA! (London 2007 baby ;) )

Världens billigaste hobby ;)

Man MÅSTE inte skaffa en hobby bara för att ha en. Gör det du tycker är roligt och testa dig fram! :) Kram

2011-03-28 @ 23:09:14
URL: http://jennykarlkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!