Helgen

2011-05-16 |06:21:57
Ja, helgen var himla bra faktiskt.
Ett bränna-en-miljon-kalorier-pass på lördagen, för att sen åka hem & mysa med brudarna & kika på Eurovision.
Vi kom 3a & jag tycker vi förtjänar det! Snygg-Erik var himla duktig & han är ju förjäkla snygg den där lilla killen.
Efter Eurovision skjutsade jag & Ews hem Linda, så nu KANSKE jag hittar dit igen ;)

Söndagen spenderades tillsammans med Ews på stan & genom att bara hänga lite, det var allt för längesen!
Senare kom Cim över & vi såg på Skilda världar tills D kom hem, då åt vi mumsig mat & kikade på Big Brother.

Natten har dessvärre varit dåligt, jag har nog inte sovit med än en timma. Men vafan, det var ljust när jag till slut gick upp runt halv 5 & det är ju helt UNDERBART!
Nu är sommaren här, det har jag bestämt.

Nu sitter jag & inväntar mina frukostgäster, jag försöker vara duktig & inte äta frukost ännu.
Denna veckan ska jag börja med Viktväktarna & därmed räkna points, så inget onödigt småätande här inte!
Börjar nog ordentligt på onsdag då jag ska gå på mitt första möte, men det är likabra att vänja kroppen vid att inte småäta redan nu.
Jag ska minsann ner mina 14 kilo nu! Ska försöka skriva så mycket som möjligt om detta i bloggen, så ni kan följa viktnedgången (& dels för att jag ska kunna kika tillbaka).

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till !! :)

2011-05-16 @ 13:46:32
URL: http://lindamedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!