it starts in my toes..

2011-05-01 |09:48:22
damdamde damde dam de dam, nanaa naa.

Igår sjöng jag & frugan underbara Lips (typ singstar fast till xbox) & jag har helt & hållet fått Bubbly-låten på hjärnan. Åh så bra den är!
Vi skrattade & sjöng som tusan, det är alltid så kul med frugan eftersom vi sjunger lika vackert ;).

Vi firade också d igår, så det blev cheesecake för hela slanten & Leo fick busa med alla sina farbröder så han blev helt slut & sov sen i två timmar!
Sen åkte vi ut till city gross för att handla kött, eftersom vi skulle grilla (jag,d & frugan alltså).
När vi ska hoppa in i bilen så känner jag hur något slår emot min nacke & tänker först att vasjuttongöru-kastardustenpåmig?
MEN, jag tittade upp & såg då att det total-haglade!
Vi skrattade gott åt det i bilen, min teori var att det var gud som strödde massa flingsalt på oss eftersom vi skulle grilla. Ingen annan höll med om min teori, men jag håller nog fast vid den ändå.
Vi kom hem, grillade & åt endast sallad till eftersom vi var så äckelmätta efter allt tårtätande i helgen.

Hur som, det var en otroligt mysig & kul kväll, vilket det alltid blir med min kära fru!

Nu sitter jag på jobbet &...sitter? Ska hugga tag & städa lite snart tänkte jag, det finns inte så mycket mer att göra eftersom det är heldött här idag, tråkigt nog.

Vad gjorde ni på valborg? Kikade på brasor? Söp er pruttfulla?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!