så var det dags igen

2011-05-05 |18:44:09
imorse sprang D till toan snabbare än blixten,
där han kräktes upp hela gårdagens matintag.
Själv kräktes jag i en buske på vägen hem + i toan hemma lyckligtvis.

Leo vaknade nyss & hade bajsat ner sig, så vi duschade av honom & satte på honom den nya pyjamasen som jag köpt åt honom. Sen låg han på D's bröst i soffan & var himla seg. 
Poff&pannkaka så kommer en enorm kräk-attack & allt var nergeggat i kräk.
Det läskigaste är nästan att Leo kräks så mycket när han väl kräks, att jag nästan sätter det i halsen. 
Usch,mammas lilla kille. 
Det var den fina pyjamasen, den var himla fin de två minuterna den fick vara på.
(Den ska självklart tvättas,men det är inte alltför gott om tvättider )

Magsjuka, var hälsad.
Kommentarer
Postat av: sofi

stackars er...var väl tur att det var spyor för dig i busken och inte nr två .

Krya på er,



ps: är hemskt när de små spyr fattar inte att det kan komma så mycket

2011-05-05 @ 20:39:16
URL: http://mssofi.blogspot.com/
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Åh vad tråkigt! Krya på er. Kramar

2011-05-05 @ 22:51:15
URL: http://annaceciliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!