lördag

2011-11-05 |09:58:21
igår hade D & jag myskväll tillsammans med fru, david & oscar.
Vi åt på fazana & sen gick vi på bio - Tintin. Den var helt okej, men väldigt intensiv & mina 3D-brillor ramlade nästan av hela tiden = sjukt irriterande!

Leo sov hos farmor inatt, så vi fick sova ut idag.. Vilket betyder att vi sov ända till 08.00! hurra hurra!
Haha, man tjatar & tjatar om att man vill sova ut, sen när man väl får göra det så vaknar man tidigt ändå.

Dagens planer är att ta det lite lugnt här hemma en stund, sen hämta Leo hos hans farmor i Bettna,
packa in honom & allt i bilen för att sen åka vidare emot Leos farfar i Haninge där vi också stannar över natten.
Det blir middag hos D's farmor & allmänt familje-mys, som jag ser väldigt mycket fram emot. Att umgås med familjen är något av det bästa jag vet, även om man inte gör något speciellt. Bara att äta frukost tillsammans, utan att stressa & bara prata om allt mellan himmel & jord är så himla mysigt tycker jag.
Jag är så otroligt glad att jag känner mig så välkommen av hela D's familj, alla är så varma & snälla. Tänk vilken tur, finns säkert de som vantrivs med sin "svär-familj". Men jag älskar min, jag ser dom verkligen som min familj!

Just det! idag är det 5 November, alltså bara EN månad kvar tills vi åker till Thailand!
Hjälp, jag kommer ihåg när vi bokade i juni (?) någongång, då kändes det som om det var tusen år kvar.
Och nu är det bara en månad kvar, tiden har bara rusat iväg & snart har vi vår efterlängtade semester här.
Ååh, jag ska njuta så mycket där! Solen, värmen, lugnet, maten, marknaderna, människorna, upplevelserna..
Snart, snart, snart är vi där!

image description
image description
Bilder på vår sötunge som kikar på Pippi-klipp på Ipaden, en riktig modern unge har vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!