hej & hå!

2011-10-25 |11:04:55
Blä vad trött jag blir på blogg.se-appen!
Ska dom ha en app så ska den väl för bövelen fungera?!
Pfft, jag blir arg som ett bi på sånt.

hur som, här flyger tiden förbi & det är snart bara en månad kvar tills vi åker till Thailandet.
lovely gånger en miljon, längtar så jag blir tokig!

Leo lär sig nya saker & ord hela tiden, de nyaste är "Pippi, pang, usch, blääh, voff & det ständiga tjatet om Pappaaaaa". Sötungen där, en riktig pappagris! Och vet ni, det gör mig ingenting! Tycker det är rätt så skönt att han är så pappig, jag vet att han älskar sin mamma också (vem skulle inte göra det liksom? ;)..) så jag känner mig inte hotad någonstans.

bara för att jag får chansen att skriva av mig så får jag självklart världens bloggtorka, vad sjutton ska jag skriva om? Undrar ni något? Eller är det något speciellt som ni vill att jag skriver om?

Leo tar en tupplur nu & jag ska faktiskt försöka göra detsamma.

image description
Leo i sin nya kofta.
------
image description
hemma hos gammelmormor&morfar.
----
image description
Rullade ut ALLA fryspåsar hos gammelmormor&morfar..
-----------
image description
Mammas hjärta är helt däckad <3
-------
image description
I bilen påvägen hem. (Försökte fixa med min sjal så han inte skulle "däcka" ner med huvudet, men det hjälpte inte alls)

-------

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är en massa saker jag undrar om, som till exempel dig och D. Är ni tillsammans igen? Hur kommer det sig? Kan du inte berätta lite hur det vart den senaste tiden? Menar inte att snoka och du behöver inte gå in på detaljer, blir bara så himla glad att läsa dina inlägg då det verkar som att ni är "på g" igen ;)

2011-10-25 @ 14:51:08
Postat av: Joline

Kan inte du skriva ett inlägg om hur du ser på detta med förlossningen IDAG: har du fortf. lika dramatiska tankar om den eller skulle du kunna genomgå den en gång till och hade du vart grymt rädd. Hade vart intressant o läsa :) För vet att du skrev när Leo kom att du ALDRIG skulle göra om det :)

2011-10-25 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!