long time no see!

2011-10-09 |11:09:30
Hur kommer det sig att jag alltid får en sekund över att blogga när jag är på jobbet?


Anyhow, jag börjar tycka det är rätt skönt att bo själv faktiskt. När jag inte har Leo så gör jag sånt jag aldrig annar hinner, jag har numera turkosa tånaglar! (Kommer knappt ihåg sist jag hade tiden att måla naglarna!)
Men samtidigt så saknar jag min lilla kille så hjärtat gör ont, mammas älskling!

I förrgår visade han mig att han inte är så liten längre. Jag frågade honom var magen, näsan & örat var & han visade mig allihopa! Sen sa jag "kan mamma få en puss?" & då fick jag det, ååh lycka! D's & min underbara son är bäst i världen, underbara unge!
(Jag är självklart helt opartisk)

Igår var vi på badhuset i Norrpan & lekte, det var himla populärt. Leo plaskade,skrattade & plaskade lite till. Sen vad han helt slut & däckade på en halv sekund i bilen.

Imorse var det 0,5 grader när jag skulle gå ut till bilen, fy sjutton. Hade ingen is-skrapa så det fick duga med ett cd-fodral, man tar vad man kan.
Usch usch, men om mindre än 2 månader så är vi i värmen & har det loovely.



Just det, vägde mig hos D igår.
66,1 ! Endast 1,1 kilo kvar till målet.

Jag har nu gått ner 12,9 kilo, helt otroligt & jag är så jäkla stolt över mig själv!
Jag köpte ett par jeansshorts på H&M's webshop, & de är nu för stora. LYCKA!
Kommentarer
Postat av: D

Du är bäst!

2011-10-09 @ 20:38:25
Postat av: Anna

Grattis du är jätteduktig som gått ner så mycket =) Hur har du lyckats? Jag läste din blogg när du höll på med lchf tror jag att det var? Men sen tappade jag bort adressen när datorn kraschade så jag har nyligen hittat hit igen. Tar tacksamt emot tips!

2011-10-09 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!