Snorjärs

2011-09-12 |21:33:21
Helgen var jättebra, kusinen sa "Ja" & fick sin fru, jag överskred alla points i världen & det var skönt att bara få komma bort litegrann.
När jag återigen var på hemmaplan märkte jag att lillgrisen var varm & hängig, inte mer feber än 37,8 men det räckte för att han fick vara hemma idag.
idag har han ingen feber, men är gnälligare än gnälligast. Och snorig, gånger en miljon!
Usch det är hemskt att se hur Leo inte är på topp, & jag kan inte göra något åt det alls.

Idag har vi varit på besök hos Frugan, Tuffesson & Dejvid. Frugan färgade mitt hår, medans Leo röjde runt i lägenheten. En tallrik & ett glas gick sönder, men Leo var oskyldig båda gångerna faktiskt!
Efter att ha avnjutit lite lunch i form av pannkaka till Leo & Fläskkotlett + sallad till mig & frugan, så åkte vi hemåt.
Vi somnade båda två & sov en ganska bra stund, otroligt skönt må jag säga.
Känner mig småhängig i hela kroppen & extremt   t r ö t t !

Kvällen har bjudit på tacos med Sis & nu kikar jag lite på CSI, alltid lika bra.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!