Söndag

2011-09-25 |08:02:49
 = segdag till hundra.
6 gäster, frullen är ute & ljusen är tända.
Åhå, ibland är det bra mysigt med hösten faktiskt!
Koftor, tända ljud, varm choklad med vispgrädde & mysiga filtar. .
Inte alltför illa faktiskt.
Sen så vill jag inte ha höst för länge heller, för då blir man mest deppig.
Nej, en lagom lång höst & sen lite snö & vinter en månad runt jul & nyår, sen kan det få vara vår & sommar resterande delen av året. Tror det var så jag & Linda kom fram till någon gång, vi gillar snö men inte alltför länge.
..Så, vi kanske borde flytta till något annat land eftersom vi tydligen numera bara har hemska vintrar?
(Vad säger du Pagen, ska vi ta våra kids & dra någonstans? ;)  )


jag har skippat att räkna points ända sen torsdags eftermiddag, så nu måste jag verkligen ta tag i det igen!
Vågen hemma hos mamma & pappa visade väldigt fina siffror må jag säga, men vågar inte riktigt tro på dom.
(OM de har rätt så skiljer det numera bara 0,5 kilo mellan mig & systeryster, vilket känns väldigt skumt eftersom hon är en himla slank person..)

Nej, en kopp te blir det nog iallafall (också en bra sak med hösten!), bara 0,5 points ju ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Bara vi kommer hem runt jul så absolut !!! Underbart :)

2011-09-25 @ 08:29:24
URL: http://lindamedfler.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Hallo... en månad av äkliga vinter ska tillbrigas på ett varm ställe , hos Mormor & Morfar

2011-09-25 @ 21:44:56
Postat av: Linda

Upptäckte nu att det inte finns några kommentarer här, men jag har hu skrivit . Har du inte godkänt eller kom den helt enkelt inte fram ? I vilket fall som helst drar jag mer än gärna iväg med dig, bara vi kommer hem över jul ;)

2011-09-28 @ 08:31:04
URL: http://lindamedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!