Dagens bilder

2012-08-12 |21:18:56

Ojoj här har det minsann ekat tomt idag!
Jodå, nog fick jag frukost på sängen. Jättemysigt, mina killar är bäst!

Sen slog vi till & bakade till kalaset kl 14. Bakade bullar, rulltårta & chokladsnittar. Mycket gott & det verkade vara väldigt uppskattat också, tur det haha.
Fick pengar till att färga & klippa håret, ååh så skönt!
Fick också 2 st h&m-presentkort, så imorgon (om illamåendet tillåter) ska jag ta mig en promenad till stan & titta på
Mammakläder, för nu sitter tametusan ALLT för tight!
Kanske känner lite på bebiskläder också, men har lovat mig själv att inte köpa något bebis-aktigt alls förrän vi har varit på RUL & sett att allt är bra.
Så, på fredag köper jag förhoppningsvis det första till räkan i magen :)



Nu har vi ätit grekiskt & spelat Bingolotto med frugan, tänkte bli miljonär såhär på min födelsedag men det blev inget med det tyvärr ;)


Tack alla för en underbar födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!