Godnatt

2012-08-10 |23:37:37

Leo somnade vid 21-tiden, han var lite uppe i varv av allt socker antar jag. Sen dess har jag kikat på favoriten- How i met your mother, så jäkla bra!


Jag börjar bli trött & ska nog förflytta mig till sängen snart, men fick sån vidrig halsbränna som förvärrade illamåendet till tusen så jag har precis ätit en skål med flingor & mjölk. Änsålänge funkar det, får nog ta & lägga mig innan "effekten" försvinner. Blödde massor av näsblod för en stund sen också, så ska nog ta det piano iallafall.

Just det, har känt bebis ett par ggr nu på kvällen. Det är som om den pressar sig mot magen på mig, galet häftigt! Jag börjar nästan tro att räkan kommer få samma dygnsrytm som Leo hade i magen. Rätt lugn på dagen men en riktig vilding på kvällen/natten! Vi får helt enkelt vänta & se :)

Nu ropar sängen på mig, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!