17 december

2012-12-17 |09:09:04
För 1 år sen förlovade jag & Dennis oss, fler år ska det bli!
Jag älskar dig så enormt mycket, du & jag för alltid - & ännu längre!

 
Helt otroligt vad mycket som har hänt på ett år
Vi var i thailand i en månad med Leo, vi kom hem, jag sa upp mig på mitt jobb, jag sökte min utbildning, jag började jobba hos Sasse, jag gjorde högskoleprovet, jag blev gravid & kräktes som en gris = sjukskrivning, jag blev tjockare & tjockare, Leo fyllde 2 år... Ja, herrejösses, mycket har hänt! 

Nu sitter jag här i vecka 35+5, med en enorm kula på magen & ska plugga. Har precis slängt in en maskin tvätt med bla lite av lillebrors kläder - premiärtvätt för hans "saker" nu! Det känns om möjligt liiiiite mer verkligt nu,om mindre än en månad kommer lillebor till världen.. Åh så vi längtar!
 
 
Här kommer lite bilder från vår förlovning, för det var ju egentligen det som inlägget skulle handla om ;
 
 
Precis innan D frågade den magiska frågan !
-----------------
Här har jag fått världens vackraste ring på fingret <3
------------
Nyförlovade <3
----
 
 
 
Jag får pirr i magen av att se bilderna, åh en sån lycka jag kände & fortfarande känner.
Är himla ledsen för att jag nu inte får på mig ringen pga svullnaden i fingrarna. Men hellre att den inte är på just nu än att vi får åka in & ev klippa upp den, hu! Snart, snart kan jag ha den på mig igen <3
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Det bästa var att ni var här hos oss så vi fick vara med och fira,och fick rå om Leo en helg helg medan ni var på stan, pusssssssss

2012-12-17 @ 13:12:09
Postat av: Saltis

Åh vilka fina bilder på er! :) Ni verkar vara gjorda för varandra!

Synd att ringen inte går på fingret, men du kan ju alltid sätta den i en kedja runt halsen. På så sätt kan du ha den på dig ändå ;)

Följer din blogg och är superglad för er skull, med både förlovningar och ungar! (Och ärligt talat lite avundsjuk ;) ) Lycka till med nästa lillknodd :)

Kram

2012-12-17 @ 17:26:55
URL: http://jennykarlkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!