Bm-besök

2012-12-03 |16:35:02

D kunde följa med på dagens besök, mysigt värre!
Mitt sfmått är nu 35, väldigt högt men jag följer min egen kurva perfekt.
Lillebrors hjärta slog 135 slag/minut, vilken är kanonbra för att citera min bm.
Jag fick väga mig också, & ja vi kan ju konstatera att jag har gått upp en hel del men det gör mig ingenting alls för det ska väck sen! :)

Fick även ta ett järnvärde, och till allas förvåning så var det uppe på 127!! Helt otroligt, bm förklarade att nu hade äntligen allt järn från droppet slagit ro i kroppen. Så otroligt skönt! Jag är ju inte alls lika trött längre heller så det känns att järnet är bättre nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!