Dagen

2012-12-05 |15:57:20

Idag var det näst sista dagen på fsk, känns så himla konstigt. Imorgon är min absolut sista dag, det känns väldigt sorgligt. Jag kommer sakna barnen massor!


Slutade tidigt idag, vid 13. Det är snökaos/storm här så bussarna är inställda eller jättesena. Så därför GICK jag hem! Fy fasen, en promenad som vanligtvis tar max 20 min tog mig lite över en timme! Det snöade & var svårt att pulsa i snön, sammandragningarna avlöste varandra & det gjorde rätt ont där ett tag :( Blä!

Sen jag kom hem har jag bara slappat i soffan & sammandragningarna har nu gett sig. Ska ligga här en stund till, borde verkligen diska men samtidigt så känner jag att vad gör lite disk då det faktiskt är viktigare att bebis&jag mår bra?


Bjuder på två bilder på Leo från imorse, vi väntade vid porten när D hämtade bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!