Fina killar

2012-12-27 |01:25:44

Mina killar är så otroligt fina.

Leo har idag varit en ängel (det säger jag helt utan ironi!), han har sett att jag har haft ont & sagt "mamma, har du ont? Jag klappa på dig. Stackars mamma".
Vi har legat i vår stora säng HELA dagen & tittat på film, utan bråk eller gnäll. Tack underbara unge!

D är också helt underbar, han slutade så tidigt han kunde för att komma hem & bara finnas där. Sen fixade han barnvakt i form av farmor till Leo, så vi kunde gå på bio med fru&david. Sen blev det hämtmat & han har bara tagit hand om mig hela dagen ända sen han kom hem.
Du är bäst! Jag älskar dig!


Ja Herrejösses, jag har verkligen världens allra finaste killar. Utan tvekan!
Jag älskar er mest av allt i hela världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!