Packa packa sova

2012-12-10 |20:23:49

Jag vaggar runt här hemma, packar lite, fixar lite, duschar lite, äter lite, kissar lite, dricker lite vatten, packar lite till...

Imorgon ringer min klocka 04.15, så jag ska försöka ligga till sängs till kl 21 ikväll. Det är mitt mål & just nu känns det som att jag ska däcka när som helst, heja!

Leo somnade jätteroligt förut när jag körde hem, trodde han skojade först men nejdå han sov faktiskt på riktigt. Fick en bild på det, visst är han söt?
(Ja jag är helt opartisk!)


Ska packa färdigt det sista & sen gå & lägga mig.

Just det! Var ju på fsk förut, fick en fin julklapp också. Öppnade när jag kom hem - en julbok! Ååh vad dom känner mig, jag saknar dom redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!