Redo & påväg

2012-12-24 |13:21:50

Vi är finklädda julafton till ära, både Leo & pappa D har skjorta medans jag har en ny tröja/tunika i äkta mamma-köttbulle-anda. Jag har till&med gjort en special-frisyr med lockar, det ni! Det är väldigt avancerat för att vara mig, applåder!


Nu är vi påväg mot ds pappa, Leo sover en stund i bilen så han ska orka med allt roligt sen.
Väglaget är ändå rätt bra, var livrädd att det skulle vara isgata med tanke på hur mycket dom har varnat för vägarna nu i jul. Puh!


Får se hur mycket bloggande det blir när vi är framme, ska först & främst umgås med ds underbara familj.

Ha en underbar jul alla ni där ute, det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!