Roadtrip

2012-12-15 |09:20:12

Vi är påväg mot Oskarshamn, har precis tankat & handlat lite färdkost (festis, Ramlösa, drickyoggi & lussebullar).

Dom varnar för oväder längs med kusten, precis där vi ska åka så vi lär möta ovädret om ett par mil.
Vi hade fått låna en bil från D's jobb, med full tank som vi inte behövde tanka sen men den hade inga dubbdäck så vi åkte & bytte till vår bil ändå eftersom den har dubbdäck. Hellre betala en extra tank än att åka av vägen pga dubbfria däck! Vi har ju värdefull last, både Leo & lillebror i magen!
(& vi andra är ju ganska värdefulla vi med)

Nu ska jag försöka slumra lite, lillebror har sparkat loss hela morgonen så jag verkligen har fått kippa efter andan.
Puh, längtar så mycket tills du är här! Nu börjar jag faktiskt skita i om du kommer i december eller januari, vill bara ha dig hos oss NU!
(Eller om en vecka ungefär så du är färdigbakad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!