Sömntuta

2012-12-04 |20:58:29

Mina fina killar tog pulkan förut & mötte mig när jag gick hem från Linda&Billy, Leo ville mestadels dra pulkan själv men lät sig som tur var övertalas till att åka pulkan vid rödljusen - pju!

När vi kom hem var kl lite efter 19, så det var sovdags för Leo. Efter lite motstånd & "jag vill inte sovaaaaa" så gick det rätt bra, lillkillen låg i sin säng vid 19.20 & sov kort därefter.
Då ringde D sin mamma & skulle bara kolla ett par saker, så jag la mig på vår säng & väntade... Ja ni kan ju gissa hur det slutade, jag somnade på två röda.

D väckte mig nyss & upplyste mig om vad klockan var & att vi måste äta något. Så nu steker han pannkakor medans jag har klunkat en kopp varmt te, fryser så enormt mycket!
Ska slänga i mig pannkakorna & sen blir det att lägga mig i sängen - denna gången under täcket & för att sova för natten.


Lillebror har rört sig nästan nonstop idag, undrar om det börjar bli riktigt trångt där inne nu? Ny vecka imorgon också, jösses vad tiden går fort nu!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!