Vecka 35

2012-12-05 |06:55:22

Idag är det onsdag igen, vilket betyder ny vecka för lillebror i magen.

Idag har vi gått 34 fulla veckor, alltså går vi in i vecka 35! Helt otroligt.
Som vanligt tycker jag att tiden bara flyger förbi, det var ju nyss vecka 32?!

Jag har kikat lite på soparna & enligt dom så väger lillebror ca 2,3-2,5 kilo nu. Han är runt 45-47cm lång & i stort sett färdig. Det är det sista finliret som ska fixas inuti honom, men han är & ser ut som en riktig bebis! Åh så mysigt!
Det står också att han nu tar upp i stort sett hela livmodern & det kan jag verkligen hålla med om! Han bökar runt för fullt där inne & han sparkar verkligen mot mina bröst så han har inte sjunkit alltför mycket än.

Åh så efterlängtad du är!

Hur mår jag då?
Mjo, halsbrännan ger sig inte men den går absolut att leva med. De jobbigaste är att ha så ont i kroppen & att vara otymplig :/ Blä!
Men, annars mår jag ändå rätt bra :)

Kommentarer
Postat av: Petrahelena

På fredag går jag in i vecka 35! Helt ofattbart att dom snart är här våra små :')

2012-12-05 @ 08:43:45
URL: http://petrahelena.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!