Godnatt

2012-07-08 |00:14:04
Dagen började med migränliknande huvudvärk, så jag fick missa scoutloppisen & isället tillbringa morgonen & förmiddagen i sängen.
Sen blev huvudvärken mildare & då följde jag med fru till davids mamma på landet, tog med mig Leo som hade helt otroligt roligt! Han spran & busade HELA tiden, med undantag för små pauser för att dricka vatten/saft.
Leo sov ingenting på dagen så jag tänkte att vad bra, då däckar han skapligt i vagnen...
Men så fel jag hade!

Leo somnade klockan 23, i sin egen säng när vi hade kommit hem igen! Han hade då varit vaken från 08.00-23.00!!!!
Rekord, minst sagt!

Nu håller jag alla tummar & tår för att han tar sovmorgon imorgon, det skulle iallafall jag vilja göra.


Eftersom appen fortfarande är nere så kommer det inga bilder nu, det får bli en annan gång.

Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Victoria- mamma till William & Ellie

appen funkar visst, radera o ladda ner den igen =)

2012-07-08 @ 11:41:17
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!