Tyst!

2012-07-01 |19:25:02
Igår var vi i Bettna vilket för Leo  resulterade i rivsår på handen(han lyfte en katt i svansen så det var rätt självförvållat..), brännässelmärken på benen, myggbett på benen och skoskav på ena foten.
Usch lillskrutteb, allt på en gång också!
Det blev med andra ord pyttelite sömn inatt pga allt gnäll från Leo, usch det måste ha svidit & kliat massor :/.
Plus att D snarkade som en dåre av sin pollenallergi, så jag sov max 1 timme i sträck inatt..
 
Detta resulterade i en hemsk huvudvärk (migrän?), jag kunde inte gå upp ur sängen pga smärtab, ville bara ha mörkt & tyst runt mig.
d fattade vinken & tog med sig Leo till farmor i Bettna, tack älskling!
 
Dagen har alltså sovits bort idag & huvudvärken är äntligen lite bättre men absolut inte bra än. 
Det blir en tidig kväll idag, är helt slut trots all sömn på dagen.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!