Uppe med tuppen

2012-07-20 |07:45:50

Leo ville gå upp kl 5.30 idag, det var inte riktigt vad jag & Pappa D ville.. Efter ett par försök att få honom att somna om i sin säng/vår säng så gav jag upp, nu har vi ätit macka & tittat lite på Pippi en stund & nu är det Lotta som gäller. Skulle verkligen vilja åka & kika på barnvagnar idag(inte köpa!), & sen ta en liten tur till Smultronstället & äta glass, men D skulle vara i bettna vid 15-16 så han tycker det blir för tight med tid. Tråkmånsen! Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!